پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-02
کد خبر: 823 |
تاریخ انتشار : 27 آذر 1400 - 22:07 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

شهردارشهرری گفت: کار مطالعه و عملیات اجرایی ۱۵ هکتار از بوستان30هکتاری آغاز شد.

به گزارش عمارت نیوز، وی افزود: براساس مصوبات، قرار است در مجاورت بزرگراه امام‌علی(ع) و کوهپایه‌های زیارتگاه بی‌بی شهربانو، فضایی به وسعت ۱۵ هکتار به عنوان بام شهرری احداث و همچنین کارخانه سیمان ری واقع در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام‌علی، به کانون نخبگان دانش‌بنیان و موزه صنعت تبدیل شود.

رضوی با اشاره به مسیر دسترسی به پارک جنگلی در کوهپایه بی‌بی شهربانو خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند با استفاده از خط ۶ متروی تهران به این مجموعه تفریحی دسترسی پیدا کنند.

شهردار منطقه۲۰ تهران – شهرری ادامه داد: در اولین بازدید شهردار تهران از این منطقه تصمیم های خوب و مناسبی در قالب ۱۶ مصوبه مهم برای شهرری تدوین شد که تبدیل بخشی از کارخانه سیمان به پاتوق کارآفرین های حوزه فرهنگ و موزه صنعت سیمان یکی از آنها بود.

رضوی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی مردم وجود یک فضای تفریحی و اسکان خوب برای گذراندن اوقات فراغت و همچنین فضای سبز وسیع است، یادآور شد: با اجرای این مصوبات و به ویژه احداث بوستان کوهستان ضمن استفاده از ظرفیت های شهرری برای تفریح شهروندان تهرانی از تخریب محیط زیست و کوه خواری نیز جلوگیری می شود.

وی همچنین به بازدید شماری از اعضای شورای اسلامی شهر تهران از شهرداری منطقه ۲۰ تهران – شهرری گفت: در این بازدید حساسیت و ویژگی های منطقه ۲۰ توسط شورایاران و اهالی فرهنگ و این منطقه مطرح شد تا در بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری تهران پیش بینی شود.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط عمارت نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید