دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-06
کد خبر: 919 |
تاریخ انتشار : 09 دی 1400 - 12:36 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

شهردار اسلامشهر گفت:احداث ایستگاه میدان نماز با ۸۰ درصد اعتبار پیش‌بینی شده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش عمارت نیوز، محسن حمیدی شهردار اسلامشهر در چهاردهمین نشست رسمی شورای اسلامی شهر با ارائه گزارشی از برگزاری مناقصه پروژه احداث ایستگاه میدان نماز اظهار داشت: روز گذشته با حضور رئیس شورا و کمیسیون خدمات شهر، پس از ۱۰ ساعت جلسه کمیسیون عالی معاملات شرکت پیمانکار احداث ایستگاه مترو میدان نماز با گرید یک از بین ۸ شرکت معتبر مشخص و در روزهای آتی کلنگ احداث آن به زمین زده میشود.

وی گفت: با توجه به این که برآورد اولیه قیمت ۲۶۰میلیارد تومان بوده، پیمانکار برنده این پروژه را با پیشنهاد ۲۲۴ میلیاردی احداث می‌کند که بیش از ۳۰ میلیارد در هزینه ها صرفه جویی می شود و به این ترتیب با ۸۰ درصد مبلغ پیش‌بینی شده ایستگاه احداث خواهد شد.

حمیدی با اشاره به احداث تقاطع غیرهمسطح در میدان نماز تاکید کرد: در خصوص احداث تقاطع غیرهمسطح در میدان نماز و پروژه ایستگاه مترو در میدان نماز و جمع آوری آب های سطحی، ملاحظات کارشناسی انجام و مشاورین دو طرح جوانب کار را در نظر گرفته‌اند.

شهردار اسلامشهر با اشاره به لزوم ایجاد درآمد پایدار برای شهر گفت: با توافق انجام شده و واگذاری ورزشگاه امام خمینی(ره) به بخش خصوصی، علاوه بر کاهش هزینه های تامین و نگهداری ورزشگاه، اشتغالزایی جوانان، افزایش کیفیت خدمات ورزشی به جوانان و ورزشکاران شاهد خدمات‌رسانی بهینه به شهروندان خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به درخواست کسبه و اهالی باغ فیض برای اصلاح طرح سنگفرش باغ فیض، مطالعات تعیین تکلیف نهایی این طرح آماده شده و در جلسه بعدی شورا مطرح که پس از تائید شورای ترافیک شهرستان عملیاتی اصلاحی آن آغاز می شود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط عمارت نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید