جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
کد خبر: 1020 |
تاریخ انتشار : 04 بهمن 1400 - 11:24 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

استانداری تهران در تاریخ دهم مهرماه بر انتخاب شورای پرند مهر تایید زد و اله‌یاری به عنوان جوانترین شهردار پرند با حکم استاندار سابق تهران شروع به کار کرد.

*محمد محمدی

 

پروسه انتخاب هشتمی شهردار شهر پرنددر اولین روزهای کاری سومین شورای اسلامی شهر پرند،  طی فراخوانی از سوی این شورا در اواخر شهریورماه سال جاری آغاز شد.

پس از این فراخوان، ۵۰ نفر با ارائه رزومه داوطلب شهرداری شهر پرند شدند.

شورای شهر بلافاصله بررسی رزومه‌ها را آغاز کرد و پس از بحث و بررسی در صحن شورا از 11 نفر از آنان خواست که برای دفاع از رزومه خود و ارائه برنامه‌هایشان در صحن شورا حضور یابند.

این افراد به صورت انفرادی و مطابق برنامه‌ای که شورا اعلام کرده بود در شورا حضور یافتند و این جلسات با حمایت اعضای شورا، به صورت پخش زنده از طریق پیج اینستاگرام یکی از رسانه‌های محلی پخش شد و نهایتا دکتر حمیدرضا اله‌یاری با کسب ۵ رای اعضای شورا به عنوان هشتمین شهردار پرند و اولین انتخاب شورای سوم این شهر انتخاب و صورتجلسه تایید وی برای طی مراحل بعدی به استانداری تهران ارسال شد.

استانداری تهران در تاریخ دهم مهرماه بر انتخاب شورای پرند مهر تایید زد و اله‌یاری به عنوان جوانترین شهردار پرند با حکم استاندار سابق تهران شروع به کار کرد.

مراسم معارفه اله‌یاری با حضور برخی مقامات و چهره‌های مطرح شهرستانی و استانی در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند برگزار شد و اله‌یاری از معاونت شهرداری منطقه 10 تهران به ساختمان شهرداری پرند نقل مکان کرد.

اله‌یاری در همان مراسم معارفه که گویا شهردار سابق از حضور در آن امتناع کرده بود، از برنامه‌های خود رونمایی کرد و برنامه‌های خود را ذیل عنوان حکمرانی خوب شهری معرفی کرد و بر توجه به بیانیه گام دوم انقلاب در تدوین برنامه‌های آتی شهر تاکید کرد.

 

وی در این مراسم، بی‌پرده  از مشکلات عدیده‌ پیش‌رو همچون خالی بودن خزانه شهرداری و فقدان درآمد ناپایدار شهری سخن گفت و وعده داد که وی طبق برنامه‌ای مدون، قصد انجام اصلاحات ساختاری در شهرداری پرند را دارد.

 

*خبرنگار و صاحب امتیاز پایگاه خبری عمارت‌نیوز

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط عمارت نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید