دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-06
کد خبر: 914 |
تاریخ انتشار : 09 دی 1400 - 12:28 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

شهردار اسلامشهر از صدور سند تک برگ برای بیش از ۱/۵ میلیون متر مربع از اراضی شهرداری خبر داد.

به گزارش عمارت نیوز ، محسن حمیدی شهردار اسلامشهر در یازدهمین نشست رسمی شورای اسلامی شهر که با حضور اعضای شورا، مدیران شهرداری و اصحاب رسانه برگزار شد، با اشاره به ایام و مناسبت های پیش رو اظهار کرد: ضمن تبریک هفته بسیج خدمت همه عزیزانی که تفکرات بسیجی دارند، انتصاب حسین حبیبی به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان اسلامشهر به عنوان فرماندار بومی را به ایشان و مردم اسلامشهر تبریک می‌گویم.

وی گفت: بر اساس مصوبه جلسه قبل شورا در خصوص گزارشی پیرامون اقدامات شهرداری و تعهدات شرکت برآوند، از سوی مدیر منطقه ۴ شهرداری اسلامشهر گزارش کاملی از مستندات سال ۷۳ تا آخرین مصوبه شهریور ۱۴۰۰ ارائه می‌گردد.

حمیدی با اشاره به تغییر مصوبه احداث تقاطع غیر همسطح در محور آیت اله سعیدی به احداث پل روی رودخانه کن، تاکید کرد: برای احداث پل بر روی رودخانه کن مشاور و کارشناس مربوطه در حال بررسی و ارائه پیشنهاد و راهکار مناسب است و در کمترین زمان ممکن به اطلاع اعضای شورای شهر می رسد.

شهردار اسلامشهر در خصوص لایحه ای که طی آن ۲۰ هزار متر از سند اصلی ملکی به نام شهرداری صادر می شود، بیان کرد: طی توافقی که با مالک صورت گرفته، ۲۵ میلیارد تومان بابت انتقال سند و ۱۵ میلیارد تومان هم بابت توافق با مالک برای شهرداری درآمدزایی می‌شود و به این میزان درآمد هزینه صدور پایان کار ملک نیز افزوده می‌شود.

وی افزود: در سه سال اخیر برای بیش از ۱/۵ میلیون متر مربع از اراضی شهرداری با پیگیری مجدانه همکارانم سند تک برگ صادر شده است.

حمیدی در ادامه در خصوص عدم عمل برخی پیمانکاران به تعهداتشان و عدم پرداخت بموقع حقوق و بیمه کارگران تصریح کرد: پیمانکارانی که حقوق کارگران و بیمه آنان را به موقع پرداخت نکرده و به تعهداتشان عمل نکنند، در لیست سیاه قرار می گیرند و از آنها خلع ید می شود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط عمارت نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید