دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-20
کد خبر: 1166 |
تاریخ انتشار : 05 تیر 1401 - 16:45 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

از شهردار تهران می خواهم تا نسبت به پاسخگویی متناسب و  فنی، مستند و دقیق و شفاف ادعاهای این نماینده مجلس اقدام کند.

جعفر شربیانی عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت: شهرداری باید درخصوص ادعای یکی از نمایندگان مجلس درباره عدم دسترسی به اسناد در حوزه شهرسازی پاسخ شفاف بدهد.
به گزارش عمارت نیوز، وی در ادامه گفت: یکی از نمایندگان مجلس چندی پیش در رسانه ها اعلام کرد و بنده نیز با این مساله روبه رو شده ام درباره هک و از کار افتادن سامانه های شهرداری را به نوعی ماحصل عدم رعایت شایسته سالاری در انتصابات و عدم پاسخ گویی شهرداری دانسته است.
وی افزود: دومین مساله ای که این نماینده مجلس به آن اشاره کرده، این است مرکز اسناد و آرشیو شهرداری به طور کامل به شرایط قبل بازنگشته است و تا به کارگیری و بارگذاری نسخه های پشتیبانی داده ها بک آپ مناطق، سازمان ها و شرکت ها مجبور هستند خارج از روال معمول تصمیم گیری کنند.
عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد: این نماینده مجلس در مصاحبه خود بیان می کند در دوره مدیریت شهری گذشته سامانه شهرداری برای صدور اضافه بنا و بلند مرتبه سازی بسته شده بود و امید است قفل هایی که روی سامانه ها وجود داشته و به مناطق اجازه بلندمرتبه سازی  و ساخت اضافه بنا را نمی داده؛ پس از هک اخیر شهرداری از بین نرفته باشد.
وی در پایان گفت: از شهردار تهران می خواهم تا نسبت به پاسخگویی متناسب و  فنی، مستند و دقیق و شفاف ادعاهای این نماینده مجلس اقدام کند.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط عمارت نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید