شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-20
کد خبر: 1034 |
تاریخ انتشار : 08 بهمن 1400 - 14:48 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

میزگرد می گذارند با عزم جدی شورای شهر برای ارتقای سطح کیفی به شهروندان

خداخیرشان بدهد…

میزگرد می گذارند با عزم جدی شورای شهر برای ارتقای سطح کیفی خدمات رسانی به شهروندان…

یک نفر هم از اعضای شورا که بر اساس دستور کار جلسه شورا رئیس تر است می نشیند بر مسند جلسه و مدام دستور کار می دهد و شاید هم می گیرد!

رئیس جلسات مقطعی هم با توجه به دستور کار جلسه تغییر می کند مثلا در یک نوبت جلسه کمیسیون خدمات شهری و فضای سبز شورای اسلامی یکی برصدر می نشیند و در جایی دیگر کمیسیون عمران اما در نشستی دیگرفمنیسم می زند بالا و جلسه کمیسیون بانوان وبهداشت اولویت پیدا می کند و البته  کمیسیونهای برنامه و بودجه ، اقتصاد و سرمایه گذاری، ورزش ، حمل و نقل و فرهنگی نیز بعضا کمتر ازدیگران برگزار می شوند که صدالبته رئیس شورا در اکثر این جلسات بعضا جاخالی می دهد و عمدا یا سهوا در این جلسات حضور نمی یابد. نمی دانیم شاید این خاصیت بسیاری از شوراهاست!!!

خدمات رسانی مطلوب شعاراصلی است ولی کو خدمتی مطلوب که همه افکار عمومی نگاهی خالی از بغض و ندانم کاری مسئولان در آن نباشد.

این جلسات هر نتیجه ای که بدهد، به احتمال زیاد نتیجه ای مستقیم به نفع مردم در ابتدا نخواهد داد، اول نتیجه برای برخی مسئولان وآنگاه مردم. این قاعده بازی است و تاکنون که این قاعده پایدار مانده است برای همین است که کمتر شهرداری را داریم که در طول این سالیان مقروض نباشد و کمتر شورایی را داریم که دچار انحراف نشده باشد!!!

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط عمارت نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید