یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-28
کد خبر: 1988 |
تاریخ انتشار : 09 آذر 1402 - 21:35 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

محمد عفیفی با رای دیوان عدالت اداری، حکم استاندار تهران،  دستور فرماندار اسلامشهر و همراهی شورای اسلامی شهر چهاردانگه رسماً شهردار چهاردانگه شد و امروز پنج شنبه ۲ آذرماه کار خود را شروع کرد.

وی در گفتگو با خبرگزاری عمارت نیوز-مرجع تخصصی شهرداری وشوراهای کشور مواردی را مطرح کرد که به شرح ذیل است:

اولاً خدا بزرگ را سپاسگزارم که یکبار دیگر توفیق خدمت به مردم شریف چهاردانگه نصیب این حقیر شد.

ثانیاً از دیوان محترم عدالت اداری که با دقت به دفاعیات اینجانب گوش داده و بدون هرگونه جانبداری نسبت به احقاق حقوق معنوی بنده و حفظ آبروی اینجانب و اثبات بی گناهی بنده عنایت لازم را مبذول داشت صمیمانه تشکر می کنم.

ثالثاً از امام جمعه فرهیخته، دلسوز، خدمتگزار و ولایتمدار شهرچهاردانگه که با نصایح خود همواره اینجانب را توصیه به پیگیری حقوق خود از مسیر قانون و در راستای حفظ آرامش شهر می نمودند تشکر وقدردانی می نمایم.

رابعاً برای استاندار عالی مقام که بدون جانبداری از کسی با روحیه پدرانه و درجهت پیشرفت شهر چهاردانگه بهترین تدبیرها را به خرج دادندآرزوی توفیق روزافزون و سلامتی دارم.

سپس از فرماندار انقلابی و متقی شهرستان اسلامشهر که در نهایت بزرگواری همواره قانون را فصل الخطاب می دانستند و دراین مسیر یاریگر ما ومردم چهاردانگه بودند بسیار سپاسگزارم

ازشورای اسلامی شهر چهاردانگه که در این مسیر جز به منافع مردم نمی اندیشیدند و توصیه های لازم را ارائه نمودند قدردانی نموده و قطعاً با اقدامات خود قصد سربلندی ایشان در نزد مردم را دارم

محمد عفیفی در پایان گفت لطف خدای متعال و دعاهای مردم و حمایت بزرگان و انقلابیون شهرچهاردانگه و توصیه های خردمندانه مسئولین ذیربط نظارتی و قضایی و امنیتی را با خدمت خالصانه برای مردم و در جهت منویات مقام عظمای ولایت و منافع نظام اسلامی بالاخص در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی جبران خواهم نمود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط عمارت نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید