دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-29
کد خبر: 1630 |
تاریخ انتشار : 04 تیر 1402 - 14:11 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

  محمدمحمدی   ساخت وساز در نسیم شهر شده پاشنه آشیل این شهر و تخلفات در حوزه ساخت وساز هم از قدیم الایام دامنگیر همه شده، به طوری که ادامه چنین روندی در گذشته منجر به دستگیری طلایی شهردار و رییس شورای اسبق نسیم شهر شد.   جانعلی زاده یکی دیگر از شهرداران نسیم شهر […]

 

محمدمحمدی

 

ساخت وساز در نسیم شهر شده پاشنه آشیل این شهر و تخلفات در حوزه ساخت وساز هم از قدیم الایام دامنگیر همه شده، به طوری که ادامه چنین روندی در گذشته منجر به دستگیری طلایی شهردار و رییس شورای اسبق نسیم شهر شد.

 

جانعلی زاده یکی دیگر از شهرداران نسیم شهر را در مقطعی دچار مشکل کرد و باعث شد تا شوندی از این سمت برکنار شود و بسیاری از اعضای شورا در مقاطع مختلف، متخلف شناخته شوند.

 

اما در این دوره چندین ساله گویا دوره ۴ ماهه شهرداری علیرضا عرب هم بوده که برخی رسانه ها با ورز دادن ذهن افکار عمومی آن را درخشان توصیف کردند.

 

اما آیا این باور حقیقت دارد یا وقتی برخی رسانه ها بخواهند افکار عمومی را آنگونه که مطلوبشان است دستکاری کنند، حقیقت، پشت پرده کلمات تغییر قیافه داده یا پنهان می ماند؟!

 

البته شیوه دفاع از عملکرد شهردارسابق آنقدر عجیب و دور از واقعیت است که می تواند پایه استدلال رسانه ای دوستان را از بیخ وبن فروریزد و آن هم این نکته است که چگونه شهرداری مانند عرب پس از آنهمه غفلت نسبت به تخلفات ساختمانی در پرند و گلستان می تواند یک شبه بدل به قهرمان ملی مبارزه با تخلفات در نسیم شهر شود؟!

 

آیا دوستان رسانه ای به پشت پرده این موضوع واقفند و با دانستن این موضوع، سایر رسانه های منتقد عملکرد عرب را متهم به ساختن کوهی از کاه می کنند یا برای فهم آن ترجیح می دهند، چشم حقیقت را به سمت دیگری بچرخانند؟

 

رسیدن به این واقعیت که علیرضا عرب کیست و اصولا چگونه می شود یک ضدقهرمان را به قهرمان در حوزه مدیریت شهری تبدیل کرد، تنها با ارزیابی شجره نامه یک فرد و مرور گذشته آن از جوانی و حتی قبلتر میسر است.

 

برای اینکار شابد نیاز باشد تا تقویم زندگی عرب را ورق بزنیم تا قدری بیشتر افکار عمومی نسیم شهر و سایرشهرهای بهارستان و رباط کریم با آن آشنا شوند.

 

در یادداشتهای بعدی این موضوع را به تدریج بررسی خواهیم کرد، شاید مقیاسی باشد بر اینکه چگونه برخی با شکل دهی افکارعمومی، علیرضا عرب را به واسطه تبلیغات خبری مبرا و منزه از تخلف می کنند و دیگر شهرداران و شوراها را آلوده به گناه!

 

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط عمارت نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید