یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-19
کد خبر: 1107 |
تاریخ انتشار : 01 تیر 1401 - 8:25 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

حاجی‌بگلو، سخنگوی شورا: به #شهردار تذکر جدی می‌دهم، در مجموعه شهرآرا و روابط عمومی شهرداری، فضای داخلی شورا و مصوبات را انعکاس نمی‌دهند و تنها دو، سه نفر را پوشش می‌دهند. مشکل من‌کارت حل نشد، می‌توانستند کارتخوان بگذارند. فردی که قبلا در مسئولیت بوده، اگر خوب بود که این مشکلات را نداشتیم. معاونت #شهرسازی تا […]

حاجی‌بگلو، سخنگوی شورا:
به #شهردار تذکر جدی می‌دهم، در مجموعه شهرآرا و روابط عمومی شهرداری، فضای داخلی شورا و مصوبات را انعکاس نمی‌دهند و تنها دو، سه نفر را پوشش می‌دهند.

مشکل من‌کارت حل نشد، می‌توانستند کارتخوان بگذارند. فردی که قبلا در مسئولیت بوده، اگر خوب بود که این مشکلات را نداشتیم.

معاونت #شهرسازی تا چه زمانی باید بلاتکلیف باشد. علت چیست؟ ۹ ماه است معاون نداریم، حتما باید برخوردی شود یا اتفاق ناگواری در سطح شهر پیش بیاید.

فرهمندی، رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورا:
تذکر من به کمیسیون فرهنگی و هیئت رئیسه است. مقام معظم رهبری در مهر ماه فرمودند که شهر بابد به نام شهیدان مزین شود، اما در دستور کار امروز نامگذاری وجود‌ ندارد. شهیدان زیادی نامشان در شهر نیست.

طهوریان، عضو هیئت رئیسه شورا:
هفته گذشته تذکر دادم که شهرداری لیست ساختمان‌های ناایمن را اعلام کند. ما با جان همسر و فرزندان خودمان بازی می‌کنیم، چرا فردی باید بگوید لیست‌ها را اعلام نمی‌کنیم؟ کسی که چنین حرفی زدی، اگر فرزندت در ساختمانی بود و می‌ریخت، چنین حرفی می‌زدی؟

آقای منصوریان تذکر دادند که اتاق‌های برخی مدیران قفل ریموتی دارد و مردم باید پشت این درها بایستند. برخی مدیرها دکوراسیون اتاق یا ساختمان خود را با هزینه‌ گزاف عوض می‌کنند. مردم با شعار عدالت و رفع تبعیض به ما رای دادند. شهردار باید در این زمینه تذکر دهد.

منصوریان، رئیس کمیسیون #فرهنگی و #اجتماعی:
ما تمام جریمه‌های مساجد را بخشیدیم، باید اجرا کنید و نارضایتی را از بین ببرید.  ارتقا و تبدیل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری به معاونت پیگیری نشد. جای تاسف است که مشهد معاونت فرهنگی نداشته باشد.

#ناصحی، نائب رئیس #شورا:
تذکر من نسبت به نحوه اداره جلسه است. من متوجه نمی‌شوم بر چه مبنایی شما اجازه می‌دهید خلاف آیین‌نامه اتفاق بیفتد؟ برخی اعضا تذکر دادند، اما فقط یک نفر روز قبل اعلام کرده بود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط عمارت نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید