یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-05
کد خبر: 2031 |
تاریخ انتشار : 06 اردیبهشت 1403 - 21:45 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

از چند سال قبل با اضافه شدن جمعیت در الارد، افزایش تصاعدی خودروسواران و تردد کامیونهای سنگینی که برای رسیدن به مقصدشان مجبور بودند از داخل الارد گذر کنند، وعده ایجاد و تکمیل رمپ و لوپ آزادراه تهران-ساوه در خروجی رباط کریم داده شد تا از ترافیک سنگین و تصادفات به بارآمده جلوگیری شود؟ اما چه اتفاقی افتاد؟

تقریبا هیچ! چون، طرح مطالعاتی مذکور توسط مشاور و تملک بخشی از اراضی مالکین برای ساخت رمپ و لوپ از این مسیر قرار بود در دستور کار قرار گیرد که نگرفت!

برای اینکار نیاز بود رضایت مالکان اراضی که در این مسیر برای ساخت رمپ ولوپ معارض بودند اخذ شود که نشد!

و چون کار سخت وطاقت فرسایی بود و مانند پروژه هایی نبود که زمین، بودجه و زمان کافی دراختیار دارند، باید یک نفر برای ان در تعامل با زمینداران معارض گفتگو می کرد.

یکی از دغدغه های اله یاری از هنگامی که مسئولیت شهرداری رباط کریم را برعهده گرفت این بود که مشکل زمینهای معارضی که جلوی ساخت رمپ و لوپ را گرفته اند حل کند.

اما به هرحال این گره ۲۰ ساله رمپ و لوپ الارد که مهمترین مشکل آن تملک اراضی بود طبق توافق با مالکین اراضی به مبلغ ۲۸ میلیاردتومان در ازای ۲ قطعه زمین در حدود۱۲هزار مترمربع انجام شد که لایجه آن به فرمانداری ارسال شده و درسامانه قرار می گیرد.

به گفته الهیاری، شهرداری رباط کریم کار تملک اراضی را انجام داد و اجرای کار با فرمانداری رباط کریم است که امیدواریم تا فروردین ماه سال آینده این مسیر زیربار ترافیکی برود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط عمارت نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید