دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-29
کد خبر: 1935 |
تاریخ انتشار : 28 آبان 1402 - 18:43 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

امروز حمیدرضا اله یاری در مراسمی باشکوه اما درفضایی نسبتا سنگین در حالی به عنوان شهرداررباط کریم معارفه شد که استقبال اکثر مردم پرسنل شهرداری و مسئولان پرند، رباط کریم،نصیرشهر و سایر شهرهای استان تهران این فضا را به حاشیه برد.

هرسلامی که امروز جواب داده می شد یک مسئولیت سنگین برای او به همراه داشت و اکنون که او پس از تحویل میز وصندلی مدیریت شهری رباط کریم قرار است علیرغم مشکلات تلنبار شده چند دهه، شهری کهن را از نو بسازد، وزن سنگین این مسئولیت را بیش از پیش بر ذهن و دوشش حس خواهد کرد.

یک و نیم ماه سنگ اندازی و تنگ نظری تا صدور حکم وی در حالی پشت سر گذاشته شد که امروز در لابلای گفتگوهایی که به گوش می رسید، می شد فهمید این تنگ نظریها احتمالا کماکان دست از سرحواشی مدیریت شهری رباط کریم بر نخواهند داشت.

از تورم ۱۲۰۰ نفری نیرو در شهرداری رباط کریم با ۲۲ میلیارد تومان حقوق که نیمی از انها به گفته امام جمعه رباط کریم فاقد تخصص، پشت میزنشین و مازادند بگیرید تا تاکید برکنار گذاشتن تامین بودجه شهرداری رباط کریم از حوزه ساخت وساز شهری، نظارت برکار پیمانکاران، کمبود سرانه فضای سبز و… گزینه هایی که روند توسعه رباط کریم را با کندی مواجه خواهند کرد.

اما اکنون حمیدرضا الهیاری؛ شهردار جوان و پر امید به آینده رباط کریم نه چشم به نقل قولهای منفی و نیمه خالی مدیریت گذشته دارد و نه حتی محروم بودن شهری با این غنای فرهنگی از یک فرهنگسرای خشک و خالی.

مجتمع رسانه ای نقدخبر و پرتال تخصصی عمارت نیوز؛برای وی مسیری سبز در کهن ترین دیار تهران آرزو می کند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط عمارت نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید