یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-05
کد خبر: 1958 |
تاریخ انتشار : 28 آبان 1402 - 19:17 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

موضوع احداث حسینیه پرند؛ چند وفتی است که له طور جدی دسانه ای شده واین در حالیست که شهرداری پرند در آخرین اخطاریه و رایی که صادر شده حکم توقف و تخریب آن را گرفته است.

اما از آنسو برخی‌ از کانالهای مجازی با هشتگ ” به کمک خانه خدا بیایید”، این ذهنیت را به افکارعمومی پرند منتقل می کند که حسینیه پرند باید تجاری داشته باشد تا بتواند به حیات خود ادامه دهد.

فرماندار رباط کریم در این باره گفت: من حکم ماده ۱۰۰ رو نمیدانم دقیق چیست؟ و لیکن بیشتر مباحث مطرح شده درباره احداث تجاریهای این حسینیه بوده است و احتمالا قرار است تجاریهای پایین اعاده به وضع سابق و تبدیل به پارکینگ شوند.

اما چطور شده که این حسینیه علیرغم اینکه در طول سالها به تدریج در حال پیشرفت و در حال ساخت بوده اکنون جلوی آن گرفته شده است؟

احمدی با اشاره به اینکه حکم تخریب یا ادامه آن با خود شهرداریهاست در ادامه افزود: معمولا در خلاء های جابجایی یا پیش آمده سازندگان چنین سازه هایی اینکار را می کنند قطعا شهرداری به آنها اخطار و دستور توقف داده و مالک آن کار را متوقف نکرده که کار به رای تخریب رسیده است.

اما یک مقام آگاه که نخواست نامش فاش شود گفت: طبق‌ بررسی که کردیم رای قطعی تخریب در دیوان عدالت اداری صادر شده است.

اما با توجه به اینکه تجاریها در طبقات همکف سازه مذکور قرار دارد، آیا تخریب تجاریها به معنای تخریب کل سازه است؟

این منبع آگاه توضیح داد که اجرای حکم به عهده شهرداری است و حکم تخریب لزوما به معنای تخریب نیست و ممکن است اعاده باشد، در این حالت کل سازه تخریب نمی شود مثلا اگر به جای پارکینگ، تجاری احداث شده باشد، باید تیغه های وسط واحدهای تجاری برداشته شود.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط عمارت نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید