چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-15
کد خبر: 586 |
تاریخ انتشار : 17 آذر 1400 - 19:35 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

میرزمانی از تحول آفرینی در سرانه های خدماتی شهر تا سال ۱۴۰۵ خبر داد.

شهردار شهر گلستان از تحول آفرینی در سرانه های خدماتی شهر تا سال ۱۴۰۵ خبر داد.

به گزارش عمارت نیوز؛ سیدمحمد میرزمانی در تشریح روند ارتقاء سرانه های خدماتی در سطح شهر گلستان، گفت: یکی از موضوعاتی که در سطح شهر پیگیری می کنیم ارتقاء شاخص های رفاه اجتماعی در همه حوزه ها است، لذا مطالبه شهروندان درباره بهره مندی از سرانه های مناسب در حوزه های فرهنگی، ورزشی، فضای سبز و… در دستور کار قرار گرفته است و در نشست های پارلمان شهری نیز اصلاح بودجه انجام شده است تا بخشی از مطالبات شهروندان در سال جاری و بخش دیگری از آن در سال اینده اجرایی شود.

وی افزود: بی تردید در حوزه سرانه های فرهنگی و ورزشی در سال ۱۴۰۱ گام های موثری برداشته خواهد شد. با توجه به تراکم جمعیت در سطح شهر گلستان سرانه های خوبی داریم، اما به لحاظ توزیع مناسب سرانه ها به ازای هر نفر، مشکلاتی وجود دارد که در تلاش هستیم با ارتقاء سرانه ها این مشکلات را حل کنیم.

شهردارگلستان ادامه داد: ما با وضع موجود مسئولیت را پذیرفته ایم و باید به شهروندان خدمت ارائه دهیم بر همین اساس از مجموع ظرفیت های شهر، شهرستان و استان به ویژه مجموعه مدیریت شهری شهر گلستان بهره خواهیم گرفت تا شاخص های مدنظر شهروندان در این شهر را ارتقاء دهیم. برای سرانه های احداثی در شهر گلستان حدود ۶ متر مربع اعلام می شود اما تصور می کنم به ازای نفر جمعیت کمتر از ۶ متر مربع باشد.

وی تاکید کرد: انتظار ما از مجموعه شهرداری و به ویژه سازمان سیما و منظر شهری این است که باتوجه به احداث گلخانه شهرداری که ما را در تولید و تامین گل و گیاه خودکفا می کند، بتوانیم سرانه فضای سبز به سرانه استاندارد و قابل قبول برای شهر گلستان برسانیم. ما برای تامین منابع مالی احداث فضای سبز با مشکل روبرو نیستیم بلکه با فقر زمین برای احداث مواجه هستیم.

میرزمانی با اشاره به بازنگری در طرح جامع و تفصیلی شهر گلستان در آینده نزدیک، گفت: برای حل مشکل زمین برای احداث فضای سبز در گلستان موضوع را از طریق کمیسیون ماده ۵ و بازنگری طرح جامع و تفصیلی و در نظر گرفتن سرانه های استاندارد پیگیری خواهیم کرد. یکی از اولویت های اصلی شهرداری گلستان تامین رضایتمندی حداکثری شهروندان است که امیدواریم در حوزه تامین سرانه ها نیز در افقی تا سال ۱۴۰۵ شاهد تحولی در شهر گلستان باشیم.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط عمارت نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید