جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-10
کد خبر: 2078 |
تاریخ انتشار : 08 اردیبهشت 1403 - 21:40 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

کمتر از 2 ماه مانده تا پرونده مالی 1402 شهرداریها بسته شود و در این بین کفگیر بودجه شهرداری نسیم شهر به ته دیگ مالی خورده و صدایش هم  اول اسفند که بودجه خدمات شهری تمام می شود درخواهد آمد.

نگرانی که مدیران شهری نمی توانند آن را پنهان کنند و خبر از اوضاع ناگوار نسیم شهر می دهند و مشخص نیست که با اتمام بودجه شهرداری، وضعیت حقوق، عیدی پرسنل نسیم شهر و قراردادهای جدید چه خواهد شد؟

به گفته یک منبع آگاه تعلل شورا در تصویب بودجه 1403شهرداری، گزارش تفریغ1401 و اصلاح متمم بودجه 1402 به دلیل امتیازات خاصی بود که شورای نسیم شهر مطالبه می کرد.

اما به نظر می رسد حال که شورای نسیم شهر آنقدر این خاله بازی را کش داده تا هم جایگاه خود را متزلزل کند و هم جایگاه مالی شهرداری‌ها را این کار باعت خواهد شد تا بودجه شهرداری، گزارش تفریغ و اصلاح متمم بودجه عملا در محاق فراموشی فرو رود.

اینکه شهرداری نسیم شهر آذرماه لوایح را به شورای شهرنسیم ‌شهر می دهد اما از آن موفع شورا هیچگونه لایحه ای به شهرداری نمی دهد و هیچ پروزه ای را تصویب نمی کند؟

و اینکه دو ماه است که بررسی بودجه توسط شورا طول کشیده و نه اصلاح متمم بودجه تصویب شده و نه حتی گزارش تفریغ سال 1401 را، نشان از چه می دهد؟

از آنجایی که شهرداری وظیفه خود را در ارسال لوایح به شورا انجام داده و این شوراست که کل مصوبات شهرداری را معطل نگه داشته است ایا مصداق ترک فعل شورای نسیم شهر محسوب نمی شود؟

حال که شورای نسیم شهر لایحه اصلاح متمم بودجه، گزارش تفریغ و بودجه سال آینده را تصویب نکرده و اکنون هم که از خود اختیاری ندارد، درصورتی که شورای نسیم شهر رسمیت نیابد ایا استانداری فرصت تصویب این لوایح را دارد و کی قرار است تکلیف شهر و شهرداری نسیم شهر مشخص شود؟

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط عمارت نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید