شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-18
کد خبر: 607 |
تاریخ انتشار : 17 آذر 1400 - 20:34 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

برنامه های اله یاری،تحویل فاز3،ایجاد مرکز فرآموز درپارک کودک و تبدیل پرندبه کارگاه ساختمانی است.

دیروز حمیدرضا اله یاری؛ شهردارپرند مهمان برنامه سلام تهران بود.

اظهارامیدواری از اینکه شرکت عمران فاز3را تایک ماه آینده تحویل شهرداری بدهد و نیز ایجاد مرکز فرآموز درپارک کودک و تبدیل پرند به کارگاه ساختمانی درنوروز1401 از مواردکلیدی بود که اله یاری به آن اشاره کرد.

شهردارپرند انقلاب عمرانی در ابتدای سال جدید را از کف پوش و آسفالت گرفته تا ایجاد سرای بانوان و احداث دو پارک درفاز3 ومیادین میوه وتره بار دانست و تصریح کرد که شرکت عمران پرند قراراست دوقطعه زمین درقسمت شمالی وجنوبی فاز3 برای ساخت میادین میوه وتره بار به شهرداری پرند اختصاص دهد که به محض تصویب نهایی شورا کلنگ زنی آن انجام می شود.

مجری برنامه درحالیکه از اله یاری می پرسید پرند زیرمجموعه رباط کریم است؟ غیرمستقیم بحث استقلال و شهرستان شدن پرند را پیش کشید، که صد البته شهردارپرند دراین گفتگو توضیح قابل دفاعی از شهرپرند ارائه کرد و یادآور شد که جمعیت پرند افزون برشهر رباط کریم است وبه زودی بدل به یکی از قطبهای استان تهران خواهدشد.

شاید نیاز بود مجری برنامه سلام تهران قدری اطلاعات خود را راجع به مسافت و قیمت مسکن در پرند و امکانات رفاهی به روز می کرد، اما شهردارپرند در سلسله توضیحاتی که داد، پاسخهایی بلامعطل وناقص در ذهن مجری را کامل کرد.

افتتاح بیمارستان 96 تختخوابی درسال اینده و راه اندازی فازهای7 ، 8 و9 با تمرکز بر طرح جهش مسکن از جمله موارد دیگری بود که شهردار پرند راجع به آن توضیح داد.

درحالی که موضوع سگهای بلاصاحب از جمله کارهای برجای مانده شهردار قبلی بود که در پرند به یادگار گذاشت. اله یاری براین باور است که این کار تنها بخشی از مشکلات شهرهای جدید وبه خصوص پرند است که چون گستره آن به شکل دشت بوده لذا پرسه زدن و تولید مثل سگها در آنجا زیاد است.

اله یاری با اشاره به اینکه در حال حاضر در کمپ پرند نزدیک به 400 سگ نگهداری می شود،دراین گفتگو خاطرنشان کرد شهرداری طی یک برنامه منسجم به نگهداری ،جمع آوری وعقیم سازی سگها می پردازد که البته کمک مردم در جمع آوری حیوانات به رفع مشکل سگهای بلاصاحب در پرند کمک شایانی می کند.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط عمارت نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید