یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-05-05
کد خبر: 2056 |
تاریخ انتشار : 06 اردیبهشت 1403 - 22:15 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

در نشستی که جمعی از  معتمدین  و پیشکسوتان با شهردار چهاردانگه داشتند عفیفی از پیگیری احداث بیمارستان، امور مربوط به وضعیت ترافیک شهر، وضعیت عقب نشینی املاک واقع در طرح، راه اندازی مجوعه وررزشی استخر وسینما و تکمیل ایستگاه مترو و ابلاغ طرح جامع شهر و ساماندهی خیابانهای زارع سخن گفت که جزو  مطالبات برزمین مانده و مهم مردم است.

به گزارش عمارت نیوز؛ جمعی از  معتمدین  و پیشکسوتان چاردانگه در این نشست ضمن تاکید بر مبارزه با فساد و ساخت و سازهای غیر مجاز در شهر و حریم چهاردانگه، ضمن تبریک معرفی عفیفی بعنوان شهردار، تسریع در پروژه های عمرانی و فرهنگی و خدماتی  را خواستار شدند.

جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز؛ سوله سازی ها در حریم شهر و مبارزه با فساد از دیگر دغدغه های معتمدین شهر چهاردانگه بود که در این نشست مطرح شد.

همچنین عفیفی شهردار چهاردانگه در این نشست بر ارتباط مستمر دلسوزان و معتمدین منطقه با مدیریت شهری و شهرداری تاکید و افزود : از زمان حضورم نظام مسائل و مشکلات شهری را احصاء کرده ایم و در تلاشیم با همراهی، همدلی و هم افزایی اعضای محترم شورای شهر و دیگر مسئولین گام های اساسی را برداریم .

در این دیدار معتمدین از دیوان عدالت اداری ومراجع قانونی و فرمانداری و دستگاه های نظارتی برای تثبیت مدیریت شهرداری و رضایتمندی شهروندان قدردانی کردند.

عفیفی در پایان افزود: به زودی اخبار امید بخشی ازطریق رسانه ها اطلاع رسانی خواهد شد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط عمارت نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید