دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-06
کد خبر: 1547 |
تاریخ انتشار : 23 شهریور 1401 - 6:52 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

جلیل قاسمی؛ شهردار منطقه ۶ اسلامشهریکی از چالشها را در منطقه ۶ تعدد مساکن مهر دانست که طبق قاعده باید دولت به شهرداری تحویل می داد تا شهرداری بتواند در بحث اخذ عوارضها و همچنین ارائه خدمات مطابق وظایفی که دارد، عمل کند.   وی در گفتگو با عمارت نیوز-پرتال تخصصی شهرداری وشوراهای کشور-در ادامه […]

جلیل قاسمی؛ شهردار منطقه ۶ اسلامشهریکی از چالشها را در منطقه ۶ تعدد مساکن مهر دانست که طبق قاعده باید دولت به شهرداری تحویل می داد تا شهرداری بتواند در بحث اخذ عوارضها و همچنین ارائه خدمات مطابق وظایفی که دارد، عمل کند.

 

وی در گفتگو با عمارت نیوز-پرتال تخصصی شهرداری وشوراهای کشور-در ادامه افزود: اداره راه وشهرسازی طبق تعهداتی که دارد باید سرانه های مربوطه را به مردم تحویل دهد و شهرک ضیاء آباد را به شهرداری اسلامشهر تحویل دهد، ولی علیرغم مکاتبات زیادی که از سال 87 در دولت نهم تاکنون انجام شده، اداره راه وشهرسازی، مسکن مهر منطقه ۶ را تحویل شهرداری اسلامشهر نداده است.

 

قاسمی با بیان اینکه اداره مسکن وشهرسازی باید سرانه های بهداشتی، ورزشی، درمانی و عمومی را تامین کند  در ادامه افزود: این کارها باید از سوی اداره راه وشهرسازی صورت گیرد تا ما بتوانیم خدمات انجام دهیم.

 

به گفته این مدیرشهری علیرغم اینکه چنین اتفاقی تاکنون نیفتاده، اما شهرداری منطقه 6 اسلامشهر به ساکنان مسکن مهر، خدماتی از جمله نظافت شهری، زیباسازی، آبیاری فضای سبز، ترمیم و روکش آسفالت معابر و … را ارائه می دهیم.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط عمارت نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید