جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
کد خبر: 1059 |
تاریخ انتشار : 28 بهمن 1400 - 16:49 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

‍ ‍ در دو روز گذشته خبر تلخ ریزش ساختمان ۵ طبقه در رسانه‌ها منتشر شد و ۱۰ خانواده به دلیل عدم رعایت اصول ساخت و ساز و گودبرداری غیر استاندارد زندگیشان با خاک یکسان شد.   اتفاق تلخی که مسئولین ارشد شهرستان #بهارستان را گرد هم جمع کرد تا تصمیمات مهمی برای کاهش آلام […]

‍ ‍ در دو روز گذشته خبر تلخ ریزش ساختمان ۵ طبقه در رسانه‌ها منتشر شد و ۱۰ خانواده به دلیل عدم رعایت اصول ساخت و ساز و گودبرداری غیر استاندارد زندگیشان با خاک یکسان شد.

 

اتفاق تلخی که مسئولین ارشد شهرستان #بهارستان را گرد هم جمع کرد تا تصمیمات مهمی برای کاهش آلام ،۱۰ خانواده ای بگیرند که اکنون در شرایط نامساعدی به سر می برند.

 

گرچه فرماندار شهرستان بهارستان از بازداشت عامل این اتفاق به دلیل عدم تمکین به تامین هزینه خسارت این ده خانواده به دستور دادستان گفت اما ساکنان ساختمان ۵طبقه محله حصارک #نسیم_شهر از چانه زنی #شورا و#شهرداری نسیم شهر برای فیصله دادن این موضوع به هرقیمتی می گویند.

گویا به گفته ساکنان این ساختمان ویران شده، شهرداری وشورای نسیم شهر طرف عامل این تخریب را می گیرند و خانه های تخریب شده و وسایل زندگی به فنا رفته ساکنان ستمدیده را به ثمن بخس به نفع سازنده مسبب این حادثه چانه زنی می کنند.

 

به گقته مالکان این ساختمان، قیمت پیشنهادی جمعا برای واحد مسکونی و لوازم زندگیشان متری ۷ میلیون تومان است که گویا مشکلی از این افراد حل نمی کند، هرچند برخی از این ضرردیدگان معتقدند این ادعاها، تنها وعده ای برای سردوندان مالکان ضرر دیده است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط عمارت نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید