جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-05-10
کد خبر: 2068 |
تاریخ انتشار : 08 اردیبهشت 1403 - 21:33 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صبح امروز متقاضیان پروژه ۱۴۴۰ واحدی نهضت ملی مسکن پرند که واحدهای آنها در مراحل پایانی قرار دارد از این سایت بازدید کردند.

درابتدا عنوان دورهمی بازدید متقاضیان خوش حساب نهصت ملی مسکن به اتفاق خانواده و دعوتنامه شرکت عمران پرند کمی غیرمنتظره به نظر می رسید واینکه چرا باید از متقاضیان خوش حساب پروژه های نهضت ملی مسکن پرند دعوت و حتی تقدیر شود؟

به هر حال تبت نام و پرداخت اقساط جزو روتین کار و وظیفه خریداران این واحدهای مسکونی بود و وظیفه شرکت عمران پرند و پیمانکاران پروژه های نهضت ملی مسکن هم ساخت و تحویل آنهاست.

ولی پس از رویت این دورهمی متقاضیان خوش حساب نهضت ملی مسکن در پرند با مسئولان، سازندگان و پیمانکاران پروژه 1440 واحدی بناسازان سیاح فلسفه چنین نشستی مشخص شد، شفافیت در ارائه مطالبات مردم که هم کار توسعه ای بود و هم در راستای مطالبات شهروندان پرند.

شفافیت کاری که شرکت عمران پرند بی رودربایستی با مردم در روند توسعه و ساخت نهضت ملی مسکن پرند درمیان گذاشت با ساخت ۱۴۴۰ واحدی که ظرف یک و نیم سال تکمیل شد نشان داد که خوش حسابی مردم هم از سوی دولت بی پاسخ نمانده است.

در وضعیت رکود تورمی و مشکلات در هم تنیده اقتصادی این همکاری شرکت عمران پرند به عنوان نماینده دولت و متقاضیان خوش حساب نهصت ملی مسکن نشان داد که کار به پیش می رود اگر دو طرف همت کنند.

در این مراسم مدیرعامل شرکت عمران پرند این پروژه را تکمیل و تنها  معطل انشعابات آب و فاضلاب دانست.

به گفته آرش صیادی، دولت قیمت زمین را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن به صفر رسانده و خدمات فنی مهندسی ساختمان نیز با تخفیف ۵۰ درصدی انجام می‌شود.

صیادی درباره مکانیزم تامین مالی این پروژه‌ها بیان کرد: دولت تمام دارایی‌های خود را در رهن بانک به عنوان تضمین قرار داده تا بانک‌ها موظف به اعطای تسهیلات مسکن شوند.

همچنین سیاحی – مجری  پروژه‌های نهضت ملی مسکن پرند – در جمع خبرنگاران گفت: پروژه ۱۴۴۰ واحدی نهضت ملی مسکن توسط قرارگاه سازندگی امام حسن مجتبی  (ع) در حال ساخت است که از این تعداد ۴۰۰ واحد همزمان با تکمیل آورده ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومانی متقاضیان در آستانه تحویل است.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط عمارت نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید